DIANA-Construcciones: Buscando el conocimiento oculto en los textos

Codi de projecte
TIN2012-38603
Any inici
Any fi
Estat del projecte
Finalitzat

DIANA-Construcciones: Buscando el conocimiento oculto en los textos. Subprojecte del projecte DIANA: DIscourse ANAlysis for knowledge understanding (TIN2012-38603) coordinat per Paolo Rosso, de la Universitat Politècnica de València. Finançament: Ministerio de Economía y Competitividad, programa de I+D (TIN2012-38603-C02-02). Participants: Universitat Politècnica de València i Universitat de Barcelona. Descripció: L'objectiu general és desenvolupar eines de processament del llenguatge i recursos lingüístics d'acord amb el model teòric i adequades per tractar aspectes complexes del PLN com la coreferència d'entitats i events, els arguments implícits i la paràfrasi i el tractament del llenguatge subjectiu tal com es produeix en els mitjans de comunicació social.

2013-2015